Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. 
Itt található az 
adatvédelmi tájékoztató.

Szállítás

A Honlapon vásárolt termékeket Magyarországon a GLS Futárszolgálattal bárhová kiszállítjuk. A kiszállítás INGYENES, amennyiben a rendelés összértéke meghaladja a 100.000 Ft-ot. Ez alatt a GLS futárszolgálat szállítási költsége 2.490 Ft. Magyarországon kívül a FedEx szállítja ékszereinket az Európai Unió területén bárhová. Az EU-n kívüli, és tengeren túli szállítási igény esetén a szállítási feltételeket előre egyeztetni kell. A csomag utánvét kezelési költsége 890 Ft.
A nemzetközi szállítási költségek országonként eltérőek, a díjakról érdeklődjön az info@goldatti.hu email címen!
A csomag biztosított küldeményként kerül feladásra. A csomag feladásakor tájékoztatjuk e-mailben, amivel ellenőrizheti csomagja útját a GLS futárszolgálat vagy a FedEx weboldalán. Ha a GLS futár az első kiszállításkor nem éri el a szállítási címen, a következő napon csomag újra kiszállításra kerül vagy lehetősége van a futárszolgálattal másik időpont egyeztetésre. A cím módosítására utólag nincs már lehetőség!
Magyarországon lehetőség van a Goldatti Ékszerüzletekben személyes átvételre is, amit a rendelési folyamat során jelölhet meg.

A termék adatlapjánál feltüntetett szállítási határidőt abban az esetben tudjuk tartani, ha az ott feltüntetett napon rendeli meg!

Erre azért van szükség, mert a precíziós öntés szinte minden esetben a keddi napon kerül előkészítésre. Amennyiben más időpontban adja le megrendelését, módosul a szállítási idő, a következő hét keddig kell várnia!
Ha fontos a feltüntetett határidő betartása, kérjük a megrendelés előtt tájékozódjon!

Abban az esetben, ha valamilyen előre nem látható okból csúszna ez a határidő, mindenképpen e-mailben értesítjük vagy telefonon egyeztetünk Önnel. A Nemesfém Hitelesítő Intézetnek jogában áll szúrópróba alapján tüzetesebb vizsgálatnak kitenni az ékszereket és ezt sajnos nem tudjuk előre megmondani!
Természetesen mindent megteszünk a gyors kiszolgálás érdekében, de mivel ezen ékszerek nagy része egyedileg készül el, időnként adódhat nem várt esemény.
A drágakövek beszerzése és az egyedi igények is plusz idővel járnak, de ezeket természetesen egyeztetjük Önnel!

A csomagban megtalálható lesz a megrendelt ékszer, egyedi díszdobozban. A számla - melyet e-mailben küldünk el Önnek- egyben a garancialevél is, ezért őrizze meg! Ezzel együtt minden ékszer mellé küldünk egy egyedi garancia-levelet is, amin a garanciális feltételekkel és az ékszerrel kapcsolatos információk vannak feltüntetve. Ezek a számlával együtt érvényesek egy esetleges jogvita esetén.

Ha a mi hibánkból nem a megfelelő árut küldtük vagy hiányosan adtuk fel a csomagot, a további csomagoknál a csomagolási és szállítási díjat átvállaljuk!
Termékét arra a címre szállítjuk ki, melyet rendeléskor megadott. Lehetőleg azt a címet adja meg, ahol napközben tartózkodik, mivel a kiszállítások munkaidőben történnek!
A várható szállítási időt munkanapokban jelezzük. Hazai vagy külföldi szállítás esetén a szállítást érintő országok esetleges ünnep- és munkaszüneti napjai nem számítanak a várható határidőbe.
A Goldatti Manufacture mindent megtesz annak érdekében, hogy a honlapon feltüntetett szállítási határidőket betartsa. Mindazonáltal nem tudjuk a felelősséget vállalni a szállítás során történő, a szállítási szerződésen kívül álló harmadik fél által vagy az Ön által, esetleg egy előre nem látható és kivédhetetlen ok által okozott késedelemnek, illetve a csomag elvesztésének következményeiért.

Ha a csomag nem érkezik meg a megadott időn belül, akkor vizsgálat indul a szállítóvállalatnál a körülmények tisztázására, ami több napot is igénybe vehet. Ezen idő alatt semminemű visszatérítés, illetve pénzvisszaküldés sem lehetséges. Amennyiben a csomagját nem kapta meg az e-mailben jelzett időpontban, kérjük jelezze ezt ügyfélszolgálatunkon, hogy intézkedhessünk! Gyakran még aznap megoldást találunk, de előfordulhatnak olyan rajtunk kívül álló okok, amiket nem tudunk orvosolni. A szállítási cég hibájából késve kiszállított csomagok miatt felelősséget nem tudunk vállalni, de természetesen a megrendelő elállhat a csomag átvételétől emiatt.

A csomag kézhezvételekor azonnal ajánlatos leellenőrizni, hogy a kiszállított áru pontosan megegyezik-e a megrendelt áruval. Ha ez nem így van, akkor az átvételi szelvényen kézírásával és aláírása kíséretében pontosan fel kell tüntetnie az eltéréseket.
Ha a kézhez vett áru nem egyezne meg a megrendelt termékkel, akkor azt tanácsoljuk, hogy a lehető leghamarabb jelezze felénk írásban is, e-mailben vagy a következő postacímen:

Goldatti Szolgáltató Kft. 7200 Dombóvár, Petőfi utca 29.

A termék visszaküldését csak akkor fogadjuk el, ha eredeti állapotában, megfelelő csomagolásban küldi vissza. Jogos visszaküldés esetében a Vevő választhat a termék megjavítása, kicserélése vagy a pénz visszafizetése között.
Biztonsági okokból, minden rendelés ellenőrzés alá kerülhet. Hogy rendelését érvényesnek tekinthessük, bizonyos esetekben kiegészítő adatok kérhetőek.
Így arra kérjük, hogy a késés elkerülése érdekében adja meg a következő adatokat:
a fizető fél e-mail címe (magán vagy munkahelyi)
a fizető fél telefonszáma (magán vagy munkahelyi), hogy a nap folyamán bármikor elérhető legyen.

Az oldal tetejére