Garancia

A GOLDATTI MANUFACTURE garanciát vállal minden termékére! Csatlakozzon Ön is elégedett vásárlóinkhoz, válassza a minőséget és a saját műhelyünk által nyújtott kedvezményeket!

100% pénzvisszafizetés 14 munkanapon belül!
Minden termékünkre teljes körű csere, visszavásárlási, vagy elállási lehetőséget biztosítunk! Csomagküldésen keresztül történő vásárlás esetén az áru átvételétől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat és a teljes kifizetett összeget visszafizetjük.

Mielőtt visszaküldi a terméket, mindenképpen e-mailben vagy levélben jelezze szavatossági igényét! Ezt elküldheti a goldatti@goldatti.hu e-mail címre vagy a Goldatti Kft. központi címére (7200 Dombóvár, Petőfi utca 29.).
Írja le, mi a problémája az ékszerrel, ebből is tanulunk! Ha a kiszállított terméket bármilyen ok miatt nem találja megfelelőnek, a kiszállítást követő 14 napon belül küldje vissza címünkre! Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ezt a futárszolgálat online rendszere is rögzíti, így utólag egyszerűen megállapítható ez a dátum. A szállítási költségek viszont a megrendelőt terhelik, tehát ezeket levonjuk a visszautalandó összegből vagy felszámoljuk, ha nekünk kell a visszaszállítást is bonyolítanunk!
Fontos, hogy megőrizze a vásárlásról kiállított részletes számla másolatát, amit minden esetben a csomagban talál vagy e-mailben küldünk el Önnek! A számla mellett az ékszerrel együtt "Jótállási és Szavatossági Jegyet" mellékelünk 10 000 forint felett, ami tartalmazza a termék nevét, súlyát, karátszámát, katalógusszámát és a vásárlás időpontját.

A megrendelését a rendelési folyamat legvégén jóvá kell hagynia. Ezzel gyakorlatilag írásbeli szerződésnek minősülő megállapodást köt a Goldatti Kft.-vel, amiben vállaljuk, hogy a megadott paraméterek alapján elkészítjük egyedi ékszerét a vállalt határidőn belül. A szerződés magyar és angol nyelven köthető.
Erről a megállapodásról minden esetben egy emlékeztető e-mailt fog kapni a megrendelés számával. Ha ezt az e-mailt nem kapná meg, mindenképpen vegye fel velünk a kapcsolatot, mert vagy Ön adott meg rosszul adatokat vagy nálunk van valami technikai-, esetleg szerver probléma! Ha ezen problémák miatt nem készül el a megrendelése, utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

A garancia értelmében a Goldatti kötelezettséget vállal a rendelt termékek kiszállítására a megkötött vásárlási szerződésnek megfelelően, illetve arra, hogy az esetleges hibákat kijavítja.

A szerződés betartásához a termékeknek a következő feltételeknek kell megfelelniük:

- a rendeléskor a terméknek meg kell felelnie a Honlapon megjelenő leírásnak.
- a termék használhatónak kell lennie azokban a szokásos alkalmazási körökben, amelyekben az azonos típusú termékektől elvárhatók.
- a terméknek ugyanazt a szokásos minőséget kell nyújtania, amelyet a hasonló típusú termékek képesek és amelyeket a fogyasztó ésszerűen elvárhat, a termék típusát és a Honlapon megadott jellemzőket figyelembe véve.

Abban az esetben, ha hiányosság merülne fel, a hibás terméket ki kell javítani, a vásárlót terhelő költségek nélkül. Ebben az esetben lehetősége van elállni a vásárlástól és a vételárat visszakérheti.
Bármely, a terméknél jelentkező probléma esetében azt javasoljuk, hogy a hibás termékhez mellékelje a hozzá tartozó számlát, ha az eredetit megkapta és nem e-mailben küldtük el. Ebben az esetben készítsen másolatot róla, hogy Önnek is legyen belőle és írja meg, hogy az áru cseréjét vagy az ellenértékét kéri.

Így küldje vissza a terméket

Miután írásban jelezte kifogását és a vevőszolgálattal megbeszélte a problémát, csak azután küldje csak vissza az ékszert! Kérjük, az árut tegye vissza egy légpárnás borítékba, hogy szállításkor ne sérüljön! A DPD-futárszolgálat ráragasztja a csomagcímkét és mi másnap megkapjuk küldeményét.
Ha postai úton vagy más futárszolgálattal küldi vissza az ékszert, figyeljen a megfelelő biztosításra, mivel mi a csomag eltűnése esetén nem tudunk kártérítést fizetni!
A csomagban feltétlenül küldje el a számlát, ha az eredetit megkapta és nem elektronikus számlát küldtünk Önnek! A biztonság érdekében mielőtt elküldené, másolja le magának és írja meg, hogy az áru cseréjét vagy az ellenértékét kéri.
A visszaküldött és már kifizetett áru ellenértékének visszafizetését előzetes egyeztetés után banki úton rendezzük 14 napon belül. Felmerülő kérdések esetén vevőszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére a 20/3903030 telefonszámon.

Telephelyünk: 7200 Dombóvár, Petőfi Sándor utca 29. - kérjük, ide címezze a visszárut!

Vegye figyelembe, hogy csere vagy visszavásárlási lehetőség csak eredeti állapotának megfelelő, sértetlen, még nem használt termékekre érvényes!

A garanciális ügyintézéseknél minden esetben betartjuk a Fogyasztóvédelmi Törvény ide vonatkozó rendelkezéseit. Az Ön megrendelésének, azaz velünk kötött szerződésének teljesítése során a 19/2014. évi NGM rendelet alapján járunk el, mely rendelet a 2014. május 14. után kötött megállapodásokra vonatkozik.

Hibás teljesítés esetén

Mindenképpen e-mailben vagy írásban jelezze szavatossági igényét! Ezt elküldheti a goldatti@goldatti.hu e-mail címre vagy a Goldatti Kft. központi címére (7200 Dombóvár, Petőfi utca 29.).
Ha a mi hibánkból tévesen, nem a megrendelt árut küldenénk ki vagy a kiküldött áru hibás, akkor az áru cseréjének a teljes költségét mi álljuk.
Kérjük ilyen esetekben, a fentiekben leírtakhoz hasonlóan, ajánlott küldeményben küldje vissza az árut a számla kíséretében és néhány szóban írja le a termék cseréjére vagy javítására vonatkozó kérését! A számla másolatát mindenképpen őrizze meg!

6-12 hónapos termékgarancia

Ha a megvásárolt ékszer értéke meghaladja a 10 000 forintot, akkor 12 hónap garanciát vállalunk rá. Ezen összeg alatt 6 hónap általános termékgaranciát érvényesíthet.
Ha ékszere gyártási hibára visszavezethető okok miatt meghibásodik a kézhezvételtől számított 6-12 hónapon belül- 10 000 forint alatt és ezen összeg felett - akkor kérjük, jelezze felénk e-mailben. Küldje vissza a fenti címre és mi vállaljuk a termék javítását!
A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem vállaljuk kötelezettségünknek megfelelő határidőn belül, akkor a vásárló – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől és visszakérheti a teljes vételárat.

A garancia nem vonatkozik a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő hibákra, mint például karcolások, eldeformálódás, törés, szakadás, kopás, vegyszerek hatása vagy köves ékszerek esetén ütések miatti kőkihullás. Az ilyen hibákat nem áll módunkban ingyenesen megjavítani.
Ha túllépi a megadott törvényi határidőt, akkor már csak térítés ellenében vállaljuk a javítást vagy cserét.

Felhívjuk figyelmét arra, hogy a garancia nem alkalmazható a következő esetekben:

- ha egyedi igényei szerint vagy a képtől eltérően készítettük el az ékszert.
- egyedi vésés, pl. név vésése után sem tudjuk az árut visszavenni.
- a vásárló hibájából, pl. az ékszer jellegének nem megfelelő használattal keletkezett sérülés vagy kő kiesése esetén.
- ha már viselte a megkapott ékszert, szintén nem élhet elállási jogával.
- minden olyan megfelelőségi hiányosság esetén, amelyről a vásárló a megrendelés pillanatában már tudott.
- ha más céggel javíttatta a garanciális időn belül az ékszert az a garancia megszűnésével jár.

Ezekben az esetben már csak minőségi kifogással élhet, ám jogos minőségi kifogás esetén minden költség a Goldatti Kft-t terheli!

A gyártó az áru nem megfelelő használatából adódó kárát, költségeit tovább terhelheti a megrendelőre.

Az Európai Unió valamennyi tagállamában, valamint Izlandon és Norvégiában működnek a nemzeti Európai Fogyasztói Központok (European Consumer Centre, rövidítve: ECC), amelyek együtt alkotják az Európai Fogyasztói Központok Hálózatát (ECC-NET).
Európai Fogyasztó Központ (EFK) magyarországi szervezete 2011. január 1-től működik. Ennek megfelelően az NFH szervezetében végzi tevékenységét a fogyasztók védelme érdekében.

Ha nem érzi biztonságosnak az internetes rendelést, azt javasoljuk, hogy fáradjon be személyesen üzleteink valamelyikébe, ahol részletesen megbeszélhet mindent szakképzett eladóinkkal.

Ha úgy érzi, hogy nem nyújtottunk Önnek megfelelő megoldást panaszai kezelésére, úgy a területileg illetékes Megyei Kormányhivatal Fogyasztói Felügyelőségéhez fordulhat panaszával. Erről bővebben az alábbi weboldalon tájékozódhat: www.nfh.hu/informaciok/elerheto/teruleti